Fragmenty mojego świata...

Fragmenty mojego świata...
stat4u

UWAGA

Źródła fotografii ; archiwum rodzinne, zdjęcia własne oraz zdjęcia użyczone mi przez znajomych; Annę, Kurta Mazura, współtowarzyszy moich eskapad : gorzowskiego fotoreportera Bogusława Sacharczuka (bs) , Mariusza oraz brata Toma; wszystkie publikuję na blogu za ich wiedzą i zgodą i zawsze są przeze mnie podpisane! Korzystam także ze zdjęć umieszczonych w Wikipedii i publikuję je z zachowaniem Licencji.

piątek, 11 października 2013

Staw w Sławnie w październikowy czas

Wyrwałam się z miejskiego gwaru i tłoku i wyruszłam na poszukiwanie Pani Jesieni. Liczyłam, że ją spotkam. Całą w złocie i czerwieni.
Pojechałam na Ziemię Strzelecko - Drezdenecką, która położona jest w północnej części województwa lubuskiego i stanowi jeden z ciekawszych obszarów krajoznawczych Ziemi Lubuskiej.
Zawdzięcza to swemu położeniu na pograniczu wysoczyzny pomorskiej i pradoliny Noteci. Posiada niezwykle urozmaiconą rzeźbę terenu, ukształtowaną w wyniku ostatniego zlodowacenia bałtyckiego. Występują tu liczne wzgórza i pagórki, lasy i liczne mieniące się błękitem jeziora, strumienie, rzeki i stawy.


 Zaledwie 4 kilometry od Strzelec Krajeńskich położona jest wieś Sławno, tuż za zabudowaniami piękny akwen wodny.


Fotografie wykonane wczoraj, 04.10. 2013 roku udowadniają, że Pani Jesień wciąż czeka na swoje wielkie wejście...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz