Fragmenty mojego świata...

Fragmenty mojego świata...
stat4u

UWAGA

Źródła fotografii ; archiwum rodzinne, zdjęcia własne oraz zdjęcia użyczone mi przez znajomych; Annę, Kurta Mazura, współtowarzyszy moich eskapad : gorzowskiego fotoreportera Bogusława Sacharczuka (bs) , Mariusza oraz brata Toma; wszystkie publikuję na blogu za ich wiedzą i zgodą i zawsze są przeze mnie podpisane! Korzystam także ze zdjęć umieszczonych w Wikipedii i publikuję je z zachowaniem Licencji.

środa, 2 września 2015

"Europa to My"; koncert w Gorzowie Wielkopolskim

W niedzielny wieczór, 30 sierpnia, na gorzowskich błoniach nadwarciańskich odbył się długo wyczekiwany koncert nagroda. Koncert jakiego dotąd w mieście nie było. W jednym miejscu, na jednej scenie spotkały się gwiazdy polskiej muzyki. Edyta Górniak, Formacja Nieżywych Schabuff, Margaret, Afromental, Monika Kuszyńska, Cleo oraz Mateusz Ziółko.


Trzy godziny wcześniej odbyła się próba. Była to nie lada okazja, aby podpatrzeć artystów podczas pracy.




Na bulwarze Zachodnim zaś powstało Miasteczko Funduszy Europejskich, gdzie można było zobaczyć stoiska wszystkich finalistów konkursu.



Koncert , notabene transmitowany przez TVP1, rozpoczął się o godzinie 21.30. Nadwarciańskie błonia zgromadziły ponad 40 tysięczny tłum.

Gwiazdy zabrały słuchaczy w podróż po Europie. Była to niezwyczajna podróż, bo podróż muzyczna. Każdy z wykonawców zaśpiewał utwór kojarzący się lub ściśle związany z jednym z państw europejskich. Formacja Nieżywych Schabuff zabrała słuchaczy do Niemiec , Margaret do Szwecji, a Afromental do Wielkiej Brytanii.

Na zakończenie Monika Kuszyńska i Edyta Górniak wraz z publicznością wykonały przepięknie balladę pop-folkową Leonarda Cohena "Haallelujah"


Około północy niebo nad bulwarem rozbłysło tysiącami sztucznych ogni. Pokaz sfinansowało miasto.





Przypomnę ; Koncert był nagrodą w konkursie Europa To My. Celem konkursu zorganizowanego przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, było pokazanie, jak zmieniła się Polska dzięki funduszom unijnym. Startowały w nim inwestycje, które zostały zrobione za unijne pieniądze. Gorzowski bulwar, który do konkursu zgłosiła gorzowianka Edyta Madej, zdobył 60 tys. głosów i bezsprzecznie wygrał głosowanie. 

34 komentarze:

  1. Oglądałam koncert w telewizji. Od początku do samego końca. Mam żal, że w telewizji nie pokazali sztucznych ogni :((( Fajnie, że dodałaś filmik, ponieważ uwielbiam takie ogniste spektakle :))) Piosenka "Hallelujah" w wykonaniu Edyty i Moniki przyprawiła mnie o ciary!!!
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne zdjęcia!
    Koncert w telewizji przegapiłem.
    Pozdrawiam -:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czysto przez przypadek wysłuchałam i obejrzałam koncert dzięki telewizyjnej "Jedynce" . Morze ludzi, świetna luźna atmosfera i dobra zabawa świadczyły o tym, że "koncert nagroda" się udał :) Raz jeszcze brawa :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzruszył mnie duet Górniak - Kuszyńska i wspaniały wokal Tomasza Ziółko. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. FOTY KAPITALNE!
    Odnośnie koncertu. Przyjechałem specjalnie i doznałem dwóch szoków ;P Pierwszy bardzo pozytywny. Gorzowska brać spisała się na medal. Mrowie ludzisk. Bawili się super. Nie podobała mi się konwencja koncertu. Głównie ta "podróż" po Europie i śpiewanie piosenek z różnych krajów, które kończyło się na samych angielskich przebojach nie licząc wyłamania się Formacji Nieżywych Schabuff, którzy w temacie zaśpiewali pół po niemiecku, pół po polsku. Duet Górniak - Kuszyńska - totalne, miłe zaskoczenie dla mnie ponieważ z lubieniem śpiewania obu pań u mnie nie za bardzo
    Fajerwerki natomiast - mega! Brawa dla prezydenta Gorzowa za inicjatywę i ich wypuszczenie :P
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również rozczarowałam się wyborem piosenek...Wolałabym i na pewno nie tylko ja usłyszeć przeboje tych artystów a nie covery...Formacja Nieżywych Schabuff się jedynie - tak jak piszesz - wyłamała. Zaśpiewali swoje utwory, nie przeróbki.
      Mimo tego było świetnie -:)

      Usuń

  6. Stałam na bulwarze i niewiele widziałam :( Całe szczęście, że słyszałam :)
    Ogólnie. Koncert super. Ludzie wybawieni. Działo się i poszło co nieco o Gorzowie w świat.
    Świetne zdjęcia!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najciekawsze są zdjęcia z prób. Artyści są na luzie, nie pozują i nie gwiazdorzą.
    Zaprezentowane fotografie prócz wspomnianego waloru są bardzo dobre!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały koncert, a duet Górniak - Kuszyńska rewelacyjny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak wiesz głosowałam na Was i oczywiście oglądałam koncert w TV. Fantastycznie, że zgromadził on tylu Gorzowian i gości. Może to będzie miało pozytywny wpływ na dalsze losy miasta. Wczoraj mieliście "kataklizm" i już inne nastroje. Pozdrawiam serdecznie z Gdańska :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to się Gorzów wybawił! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój ulubiony Afromental wymiótł i w Gorzowie. Widziałam w tvp1 :)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały i rewelacyjnie pokazany koncert!
    Tylko te reklamy w trakcie nt. funduszy europejskich przeszkadzały. No, ale w końcu z ich kiesy poszły na to pieniądze więc trzeba zrozumieć i wybaczyć :)
    Mi najbardziej przypadła do serca - jak zawsze - Margaret i duet Górniak - Kuszyńska :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiora z reklam to niezły dochód ...Dla TVP - :) Ktoś musiał zapłacić za transmisję na żywo.

      Usuń
  13. "Będzie, będzie zabawa, będzie się działo i nocy będzie mało. Będzie głośno, będzie radośnie..."
    Było -:)

    OdpowiedzUsuń
  14. To musiał być super koncert. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. W telewizji na żywo nie zdążyłam zobaczyć ponieważ byłam w podróży ale znalazłam cały koncert w internecie na stronie TVP1 i obejrzałam. Pięknie zrobione widowisko :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chwała Gorzowianom za głosy, i pewnie nie tylko im :)
    W ostatni weekend dużo się działo, nie tylko w Gorzowie, ale i w okolicy.
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna impreza, na pewno pozostało Ci wiele miłych wspomnień...

    OdpowiedzUsuń
  18. To był najlepszy koncert na jakim byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oddawałam głos na wasz bulwar i to nie raz. Bardzo się cieszę, że wygraliście i mogliście się pobawić w rytmie europejskiej podróży. Na pewno było energetycznie i życzę żeby ta energia pozostała z wami na dłużej!
    Ballada w wykonaniu Edyty Górniak i Moniki Kuszyńskiej naprawdę jest piękna!
    Do miłego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ci artyści - moim zdaniem i w moim rankingu - aż takimi wielkimi gazdami nie są., chociaż posłuchać ich za darmo można :)
    Fajnie, że ludzie się dobrze bawili, publiczność dopisała, pogoda była idealna. i to jest najważniejsze :)
    Zdjęcia z próby super. Luzik górą :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Duet znakomity, jestem pod wrażeniem. Dziewczyny naprawdę świetnie razem zaśpiewały i do tego fantastycznie wyglądały :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Żałuję, że mnie tam nie było...

    OdpowiedzUsuń
  23. Widziałam, widziałam...szkoda tylko, że tylko w TV:( Super!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna impreza. Żałuję, że nie widziałam koncertu na żywo. Pozdrawiam Gorzów, bo łączą mnie z nim miłe wspomnienia z przeszłości.:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oglądałam skacząc z "jedynki" na "dwójkę", bo koncert w Gorzowie i koncert w moich rodzinnych Katowicach chciałam obejrzeć. Nawiasem coś nie zagrało. Dwa ciekawe koncerty o niemal jednej porze to organizacyjny niewypał! O Katowicach nie będę pisać bo to nie ten temat. O gorzowskim koncercie napiszę, że był na europejskim poziomie jeśli chodzi o scenografię. Co do piosenek , cóż zgadzam się, że pomysł z "podróżą po Europie" i mnie się nie spodobał.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Trochę promocji miasta dzięki temu koncertowi w mediach było. Byłoby idealnie aby promocja trwała nadal...
    Pozdrawiam -:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oglądałam w telewizji a to nie to samo co na żywo. Takich emocji jakie są na koncercie live nie zastąpi nic. Dlatego zazdroszczę tym 40 tysiącom, którzy tam byli :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przyjechali - prócz Tomasza Ziółko , Moniki Kuszyńskiej i Afromental - gwiazdki. Margaret piosenkarka-bloggerka, która by się tylko na ściankach pojawiała, a wokalnie nic nowego nie wnosi. Górniak, która się lansuje a jej muzyka jest taka, że mam wrażenie, że śpiewając pęknie a Cleo ładna, ale czy to taka rzadkość? Jej muzyka mnie nie porywa. Za dużo seksu za mało treści!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest!
      Górniak tylko w duetach się jako tako a czasem bardzo dobrze się sprawdza!
      Sama - pieje ;P

      Usuń
  29. Oglądałam w telewizji na żywo na pewno ekstra serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Oglądałem część - wspaniały koncert. Ja też muszę się pochwalić - byłem na koncercie 50 - lecia Skaldów transmitowanym przez TVP2. :) :) Pozdrawiam Cię Meg i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń