Fragmenty mojego świata...

Fragmenty mojego świata...
stat4u

UWAGA

Źródła fotografii ; archiwum rodzinne, zdjęcia własne oraz zdjęcia użyczone mi przez znajomych; Annę, Kurta Mazura, współtowarzyszy moich eskapad : gorzowskiego fotoreportera Bogusława Sacharczuka (bs) , Mariusza oraz brata Toma; wszystkie publikuję na blogu za ich wiedzą i zgodą i zawsze są przeze mnie podpisane! Korzystam także ze zdjęć umieszczonych w Wikipedii i publikuję je z zachowaniem Licencji.

czwartek, 8 maja 2014

Pałac w Tucznie, czyli lubuskie ..."zagłębie UFO"


6 komentarzy:

  1. KOMENTARZE PRZENIESIONE Z BLOGU NA WP

    Z pewnością dron pojawi się nad Tucznem gdyż właśnie wymówił służbę u Najjaśniejszej - dla niektórych - Rzeczpospolitej ;d
    autor: B.
    dodano: 10 maja 2014 10:12

    Tak blisko GW a ja pierwsze słyszę o "zagłębiu UFO" ...W UFO nie wierzę. Całkiem ożliwe, że są to drony :)
    Pozdrawiam :)
    autor: Dorcia*
    dodano: 10 maja 2014 8:40

    Jesteś skarbnicą takich miesjc! Serdeczności.
    autor: DDfurtka11.blogspot.com
    dodano: 09 maja 2014 19:03

    Patrząc na stan pałacu nóż się w kieszeni otwiera ale generalnie jako miejsce z otoczką fantastyki ciekawe :)
    Pozdrawiam :)
    autor: Daab/www.blogger.com/profile/11321754074607812897
    dodano: 09 maja 2014 18:37

    Logika i jako taka znajomość astronomii mi podpowiada, że prawdopodobieństwo istnienia innych cywilizacji we wszechświecie jest ogromne jednak w obiekty typu " latający spodek" nie wierzę -:)
    Jeśli chodzi o rzekomy rejon energii, meteorytów może być to prawda, może to być fantazja. Od nas zależy w co wierzymy. A Tuczno? Tutaj na pewno działa dobry "pijar" szkoda, że ze szkodą dla pałacu.
    Bardzo ciekawy wpis Meg!
    Pozdrawiam -:)
    autor: Matador
    dodano: 09 maja 2014 17:31

    Fajnie mieć takie cudo na własność!
    autor: oskkameaphotos.blogspot.com
    dodano: 09 maja 2014 16:24

    Wielka szkoda, że pałac stoi niezagospodarowany. Co do czakramów...One są! Wawelski czakram jest najsilniej promieniującym energią w naszym kraju, ale są i inne miejsca np. w Borach Tucholskich czy na Jasnej Górze dlatego nie negowałabym czakramów w Tucznie. Będąc w tych miejscach momentalnie czuję się bardzo zmęczona obolała mam zatkane uszy nos, ogólnie objawy grypopodobne
    jak tylko opuszczam to miejsca to czuję się wspaniale :) Jestem naładowana pozytywną energią. Co do UFO jestem sceptyczna...
    Do miłego :)
    autor: Basia
    dodano: 09 maja 2014 15:13

    Nie mogę czytać takich postów, strasznie przeżywam, że wspaniały zabytek z każdym dniem niszczeje coraz bardziej...ech... a z tym Ufo to niezła historia, ciekawe ile w tym prawdy:)
    autor: agulec/polskawkawalkach.blogspot.com/
    dodano: 09 maja 2014 11:13

    Ufo, nie ufo... chyba nie ono jest winne, że tak piękny pałac niszczeje. Nie bardzo rozumiem po co właściciel nabywa taką nieruchomość, jeśli nie ma pomysłu, co dalej z nią zrobić. Ciekawy post Meg, dziękuję :)
    autor: ewa*ewairena57.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłupiałam to jest i Zamek i Pałac w Tucznie ?
      Widziałam tylko Pałac Wedlów, Zamek muszę koniecznie zobaczyć i miejsca mocy!
      autor: madeinjanastroikiklimaciki.blogspot.com
      dodano: 11 maja 2014 9:22

      Kolejna, podobna do innych, historia pałacu. Przykro patrzeć, że tak urodziwy budynek niszczeje. PGR-y, to jednak była jakaś plaga ignorancji i nieuctwa władz!
      Pozdrawiam:)
      autor: ozonJakoś
      dodano: 11 maja 2014 8:21

      Ciekawe miejsce. A na pałac przykro patrzeć...Pozostaje czekać aż ufo-biznes przyniesie duże zyski, które starczą na ratowanie zabytku...
      autor: Maja
      dodano: 11 maja 2014 7:14

      Mnóstwo pięknych pałaców w tym kraju przerabiano w komunie na PGRy, jakieś dziwne szkoły itp. Czyste barbarzyństwo.
      autor: drugabasiadrugabasia.blox.pl
      dodano: 11 maja 2014 1:51

      :)))
      autor: teresakiedrowska.blogspot.com
      dodano: 10 maja 2014 23:37

      Piękny pałac, mam do takich słabość, przez pierwsze 3 lata podstawówki uczyłam się w takim pałacu :-)
      Ufo to temat nie dla mnie .... wole pałace :-)
      Pozdrówka ciepłe!
      autor: iwonaŁąkowo
      dodano: 10 maja 2014 21:26

      Szkoda, że taki piękny pałac niszczeje.
      Nie słyszałam o tamtejszym czakramie.
      Pozdrawiam serdecznie:)
      autor: Łucja-Mariaczarownyswiat.blogspot.com
      dodano: 10 maja 2014 16:54

      Całkiem możliwe, że to co widzą to nic innego jak drony!
      Pozdr.
      autor: [...]
      dodano: 10 maja 2014 16:28

      Są dziwne i tajemnicze miejsca na ziemi. Na ich karku robi się pieniądze. Wystarczy jakaś legenda, albo fama, że cos tam jest i ...pieniądze płyną :)) W tym przypadku szkoda, że nie płyną do pałacu. Ale cóż...
      Pozdrawiam :))
      autor: Kasiak65/kasiak65.livejournal.com/

      Usuń
    2. Takie hokusy-pokusy to nie moje klimaty -:)
      A pałacu, który marnieje żal...
      Pozdrawiam -:)
      autor: Danuta/danutawanda.blogspot.com/
      dodano: 09 maja 2014 9:19

      Świetna promocja pałacu za pomocą UFO ^^:) UFO to niezidentyfikowany obiekt latający i wierzę ze takie się pojawiają ale nie koniecznie przylatują z kosmosu ^^:)
      Faktycznie właściciel pałacu mocno popłynął w paranaukę zamiast zająć się swoim majątkiem...
      Pozdrawiam ^^:)
      autor: Florentynafolrentyna45.blogspot.com
      dodano: 09 maja 2014 8:30

      Niektórzy chrześcijańscy pisarze snują domysły, ze UFO mogą być aniołami Boga, które zarządzają sprawami naszego fizycznego świata i ja w to wierzę. Przypomnę, że wiele cech tzw. przybyszów z kosmosu utożsamić można z Aniołami. Anioły i "kosmici" nie maja ciała fizycznego, chociaż przybierają ludzka postać. Aniolowie mogą zmieniać swój wygląd, mogą tez nagle znikać a poza tym nie maja płci, nie są ani mezczyznami, ani kobietami. Posiadają wiedzę rozleglejsza od ludzkiej :)
      autor: Anka/papzap.blogspot.com/
      dodano: 09 maja 2014 7:55

      Pałac nieszczególny jednak cała otoczka na pewno działa na ludzi poszukujących dziwnych zjawisk jak magnes :))
      Dotąd słyszałam tylko o Wylatowie,Gdyni i Emilcinie. Dopisuję Tuczno :))
      Na serio wierzę, że latają nad ziemią jakieś dziwne, niezidentyfikowane obiekty ale przychylam się do tezy, że są to obiekty wojskowe ziemskie, że tak nazwę a nie przybysze z kosmosu :))
      Pozdrawiam :))
      autor: Wera/www.facebook.com/wera.pis
      dodano: 09 maja 2014 6:57

      Lubuska Nevada :) Super :
      autor: Oliwiawww.openid.wp.pl/olioli669
      dodano: 08 maja 2014 20:32

      Przychylam się do większości komentarzy bo i ja mam wrażenie, że na "plecach" tego pałacu ktoś robi kasę na UFO i takich tam paranormalnych i ezoterycznych zjawiskach, w które ja osobiście nie wierzę.
      Ten pałac powinien mieć gospodarza z prawdziwego zdarzenia. W sumie niech ma te swoje ufohobby jednak o zabytkowy pałac zadbać powinien!!! Pozdrawiam :)
      autor: Sarnasarniezycie.blogspot.com
      dodano: 08 maja 2014 19:14

      Dobry chwyt komercyjny :-)
      I doba w pałacu od razu nieźle kosztuje -:)
      A pałac niszczeje -:(
      autor: .1
      dodano: 08 maja 2014 17:56

      Smutna historia...szkoda, że pałac niszczeje...Pozdrawiam:)
      autor: Brzezinabrzezinowygaj.bloog.pl
      dodano: 08 maja 2014 17:20

      Ech, myslalam ze to zart a to prawda najprawdziwsza. "Zaglebie UFO" w Tucznie... musze zapamietac. Nie mam daleko do Strzelec. Kiedys pojade tym bardziej, ze czakramy energetyczne bardzo mnie zainteresowaly. Dawniej interesowalam sie filozofia sarnkhya wiec to cos dla mnie . Pozdrawiam
      autor: Sarah
      dodano: 08 maja 2014 15:55

      Zawsze pokazujesz ciekawe miejsca, które intrygują :)
      autor: Gąskaryszawa.blogspot.com

      Usuń
    3. autor: Gąskaryszawa.blogspot.com
      dodano: 08 maja 2014 15:17

      Ha,ha powinnaś zmienić tytuł bloga na "Perełki zachodniej Polski" bo ja co post je tu znajduję.
      Interesujące, metafizyczne miejsce. Zapamiętam.
      Hanna
      autor: Hana
      dodano: 08 maja 2014 14:29

      Istnienie UFO jest jedną z tych spraw, co do których nigdy nie ustaną spory i kontrowersje. Część słysząc UFO uśmiecha się i znacząco puka w głowę. Są też tacy, którzy nie mają najmniejszych wątpliwości co do tego, że nie jesteśmy sami we wszechświecie. W każdym razie to co budzi kontrowersje i jest niewyjaśnione , tajemnicze przyciąga i można zrobić na tym całkiem dobry biznes tylko...dlaczego kosztem zabytkowego pałacu?
      autor: Magda/magdziafilmowo.blogspot.com/
      dodano: 08 maja 2014 13:46

      A tam UFO ;) Pospacerowałam z linkiem i ...Sala balowa w pałacu mnie zauroczyła...Super miejsce na wesele i myślę, że w parku przy tych wszystkich magicznych miejscach można sobie zrobić niebanalną sesję zdjęciową.
      autor: Anna
      dodano: 08 maja 2014 13:29

      Powiem szczerze jestem sceptyczna mocno co do tych wszystkich teorii kosmicznych, kamieni i innych łapaczy i przesyłaczy energii. Może są ale ja nie umiem uwierzyć w coś czego na własne oczy nie widziałam:)))
      Pałac smutny...Może faktycznie gospodarze bardziej zajmują się kosmosem niż tym co mają pod nosem w realu. Szkoda...Pozdrawiam:)))
      autor: Daria/dariaad12.blogspot.com/
      dodano: 08 maja 2014 13:18

      BARDZO CIEKAWY WPIS. Pałacu szkoda ale resztą postu mnie uraczyłaś! U mnie w Łodzi działa Klub Kosmobiologi. Raz byłam na takim spotkaniu i uwierzyłam...W całej Polsce liczących się ufologów jest kilkudziesięciu. Publikujących wyniki badań kilkunastu, a takich miejsc jak Tuczno w lubuskim także nie za wiele. Kilka tylko jest wiarygodnych. Ja o Tucznie nie słyszałam, bo nie siedzę mocno w tematyce, ale wierzę, że tam dzieją się spotkania z UFO i działa energia. Pozdrawiam :)
      autor: Iwonka B./plus.google.com/108338599986714326807/posts
      dodano: 08 maja 2014 10:36

      Super miejsce! Lubię takie nie z tej ziemi zjawiska...
      autor: sa
      dodano: 08 maja 2014 9:06

      ...Ciebie [...] zaskoczyć nie jest łatwo, zatem cieszę się, że mi się udało :)
      autor: Autorka blogaulotnechwilki23.bloog.pl
      dodano: 08 maja 2014 9:05

      Ziemia strzelecko - drezdenecka potrafi zaskoczyć! W Tucznie nie byłem. Niestety także o energiach, czakrach, UFO nie słyszałem. Dziękuję Ci Meg serdecznie za informacje. Pozdrawiam!
      autor: Arturwspak25.blogspot.com

      Usuń
    4. Smutna jest historia tego pałacu. A mógłby być piękny. W UFO nie wierzę, ale dla miłośników tego typu sensacji jest to niezła pożywka.
      autor: tojavwww.kolodomu.blogspot.com
      dodano: 08 maja 2014 8:14

      Gdzieś ci nawiedzeni muszą się spotykać acz nie wiedziałem, że w naszym lubuskiem ;P
      Pałac ...Hmmm szkoda, że tak marnie się prezentuje. Właścicielom nie staje czasu na remont przez te "obserwacje" i spotkania ;P Swoją drogą zaskoczyłaś mnie tym Tucznem. Nie miałem bladego pojęcia o "zagłębiu UFO"!
      Pozdr.
      autor: [...]
      Wow! Co za magiczne miejsce! Nie miałam pojęcia. Chętnie bym się tam wybrała. Wierzę w to że nie jesteśmy sami, istnieją jakieś inne życie. Gdzie i jak , tego nie wiem i wierzę także w energie itp.
      autor: Lenalena51.blogspot.com
      dodano: 08 maja 2014 7:54

      Ciekawe miejsce... jednocześnie pałac stwarza niemiłe wrażenie a może wcale nie ?
      autor: zaradnywww.zaradni.pl

      Usuń
    5. Super miejsce klimatyczne. Wlasciciel działa ale tu trzeba ogromnych środków... Czasu t4zeba.

      Usuń